Denetimler hakkında açıklama yapan Meram Belediye Başkanı Mustafa Kavuş, tüketicilerin son dönemde sıklaşan fahiş fiyat noktasındaki serzenişlerine hiçbir zaman kayıtsız kalmadıklarını ama son dönemde bu denetimleri iyiden iyiye artırdıklarını belirterek, “Özellikle içinde bulunduğumuz salgın döneminde tüm dünyada olduğu gibi ülkemizde de ekonomik sıkıntı yaşayan insanlarımız varken keyfi fiyat artışı yapanlara asla göz yumamayız, yummayız. Bu sebeple periyodik aralıklarla sürdürdüğümüz denetimlerimizi daha da sıklaştırıp daha da derinleştirdik. Hemşehrilerimizin sağlığının tehlikeye atılmasına da ederinden fazla para ödemesine de gönlümüz asla razı olmayacaktır. Bu sebeple market ürünleri kaça almış, kaça satıyor hepsini tek tek inceliyoruz. Yaptığımız denetimlerde esnaflarımızın büyük çoğunlukla bu noktada hassas davrandığını görmüş olmak bizleri ziyadesiyle mutlu ediyor. Ama bu noktada toplum çıkarlarını düşünmeden hareket eden, fahiş fiyat uygulayarak toplum vicdanını rahatsız edecek derecede etiketlerle raflarını dolduran esnaflara da gerekli cezai işlemleri uygulamaya devam edeceğiz” diye konuştu.
Oluşturulma Tarihi : 06.02.2021



